Werkwijze Adaption
Adaption gaat voor kwaliteit. Dat betekent dat we al onze oplossingen snel en grondig implementeren op basis van een goed advies, met de juiste training en de ondersteuning die u van ons mag verwachten. Daarnaast besteden wij heel veel tijd en aandacht aan de veiligheid en betrouwbaarheid van onze software.
Support
Meld vragen via onze Service Desk
Buiten kantooruren staan wij bij spoed ook graag voor u klaar. De vaste contactpersonen bij onze klanten zijn bekend met de daarvoor beschikbare telefoonnummers.
1 – Implementatie
Onze oplossingen hebben gevolgen voor de manier van werken binnen uw organisatie. Daarom is het belangrijk dat er draagvlak is voor de nieuwe werkwijze. Wij volgen daarom tijdens de implementatie een helder stappenplan en communiceren met alle betrokkenen. Heeft u uw WMS snel nodig? Het WMS van Adaption gaat uit van een standaard template, gebaseerd op best practice. Door het template in te zetten is het implementatieproces gestandaardiseerd en kan het WMS snel ingezet worden binnen uw organisatie. Indien nodig kunnen klant specifieke uitbreidingen en configuraties eenvoudig en snel doorgevoerd worden. Met een helder implementatieplan begeleiden onze consultants uw organisatie en richten het WMS samen met u in.
Adaption garandeert:
Maximaal resultaat
Korte doorlooptijd
Toewijding volledig projectteam
Duidelijke rolverdeling klant en Adaption
2 – Consultancy
De medewerkers van Adaption zijn specialisten op het gebied van logistieke IT. We kennen de processen bij transporteurs, verladers, logistiek dienstverleners, 3PL, expediteurs en forwarders als geen ander. Hierdoor kunnen we uw activiteiten en onze oplossingen in het juiste perspectief plaatsen, voor een optimaal resultaat. Door de jaren heen zijn we actief betrokken geweest bij consultancy projecten voor logistiek dienstverleners, variërend van middelgroot tot internationaal toonaangevende organisaties.
Onze consultants begeleiden u bij:
3 – Support & upgrades
Alle software van Adaption wordt gehost in de cloud op basis van een maandelijkse gebruikersfee. Support en upgrades zijn daarbij automatisch inbegrepen.
Adaption garandeert:
- Nieuwe releases, 3x per jaar
- Centrale registratie en opvolging van meldingen en vragen
- Remote support via e-mail, chat en telefoon
U profiteert van:
Gratis nieuwe releases
Centrale registratie van meldingen en vragen
Remote support met een vast contactpersoon
4 – Training
De applicaties van Adaption staan bekend als zeer gebruiksvriendelijk. In de praktijk blijkt dat de meeste gebruikers na een aantal korte trainingssessies al goed uit de voeten kunnen met de meeste applicaties. Om een optimale werking van onze applicaties binnen uw organisatie te garanderen, bieden we trainingen voor key users. De key user kan vervolgens andere gebruikers trainen in het gebruik en is voor Adaption het aanspreekpunt in het geval van vragen, problemen of gewenste aanpassingen.
De trainingen van Adaption:
- Voor één of meerdere key users
- Kort en krachtig
- Afgestemd op de behoefte van de klant
- On site
Meer informatie over onze werkwijze?
Bent u benieuwd of we u met onze werkwijze kunnen helpen? Neem gerust contact op. Onze specialisten vertellen u er graag meer over!